Corona maatregelen bij fysiotherapie

Orthopedische klachten behandelen met Fysiotherapie

Vanaf heden is de praktijk weer geopend voor fysiotherapie. Helaas zijn daarvoor wel enkele voorzorgsmaatregelen die in acht genomen moeten worden.

Vanwege richtlijnen vanuit het RIVM is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van het toilet.

Probeer niet te vroeg voorafgaande aan uw afspraak plaats te nemen in de wachtkamer. Daarbij is ook het verzoek om zoveel mogelijk alleen te komen.

Neem bij binnenkomst rustig plaats in de wachtkamer en houdt u aan de richtlijn van 1,5 meter afstand.

Om kruisbesmettingen zoveel mogelijk te voorkomen, zullen wij zoveel mogelijk de deuren voor u openen en sluiten.

Tijdens de behandeling dragen wij een mondkapje en indien nodig een gezichtsmasker.

Mocht u voor nu of in de toekomst een afspraak hebben en klachten ervaren van koorts of hoesten, verzoeken wij u vriendelijk een afspraak af te zeggen en een nieuwe afspraak te maken op een later tijdstip als u geen klachten meer heeft.

Algemene regels vanuit het RIVM:

Tijdens de fysiotherapie behandelingen waar geen verhoogd risico op besmetting met corona bestaat moeten strikte hygiënemaatregelen worden gevolgd. Deze maatregelen gelden zowel voor de fysiotherapeut als voor de client.

Dit zijn de algemene regels vanuit de RIVM:

• Was uw handen regelmatig
• Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
• Houd zoveel mogelijk 1,5 meter afstand
• Gebruik papieren zakdoekjes
• Geen handen schudden
• Blijf thuis als u symptomen van COVID-19 hebt
• We stoppen de behandeling direct als een client alsnog symptomen van COVID-19 heeft